מדוע מומלץ להשקיע בקרנות גידור היום?

האם מומלץ להשקיע בקרנות גידור כיום

בכלכלה הגלובלית המהירה של היום, שוקי ההשקעות נתונים לתנודתיות מוגברת ולאי ודאות. קרנות גידור מציעות יתרון מובהק בתנאים כאלה, שכן הן נועדו לייצר תשואות ללא תלות בכיוון השוק. שלא כמו השקעות מסורתיות, קרנות גידור משתמשות באסטרטגיות שונות, כגון הון ארוך-שורט, מונעי אירועים או גישות מאקרו, כדי לנצל הזדמנויות הן בשווקים העולים והן בירידה

יתרונות ההשקעה בקרנות גידור:

א) גיוון: קרנות גידור מספקות דרך מצוינת לפיזור תיק השקעות. על ידי השגת חשיפה למגוון רחב של סוגי נכסים, כולל מניות, הכנסה קבועה, סחורות ומטבעות, המשקיעים יכולים להפחית את הסיכון הכולל שלהם ולשפר את התשואות הפוטנציאליות שלהם. תיק קרן גידור בנוי היטב יכול לשמש כגידור מפני ירידות בשוק, ולמתן הפסדים בתנאים כלכליים שליליים.

ב) ניהול מקצועי: קרנות גידור מנוהלות על ידי אנשי מקצוע ותיקים בהשקעות עם רקורד מוכח. למנהלי קרנות אלה יש מומחיות ותובנות מיוחדות שיכולות להיות מאתגרות עבור משקיעים בודדים לגשת אליהם. עם התמקדות חזקה בניהול סיכונים וניתוח קפדני, מנהלי קרנות גידור שואפים לייעל את התשואות תוך שמירה על הון המשקיעים.

ג) גישה להזדמנויות בלעדיות: קרנות גידור משקיעות לעתים קרובות בהזדמנויות ייחודיות ובלעדיות שאינן זמינות למשקיעים קמעונאיים. אלה עשויים לכלול עסקאות הון פרטיות, השקעות לפני הנפקה, נכסים במצוקה ועוד. על ידי השגת גישה להשקעות בלעדיות אלו, משקיעים ישראלים יכולים להפיק תועלת מתשואות גבוהות יותר והטבות גיוון.

עבור מי מתאימה ההשקעה בקרנות גידור

השקעה בקרנות גידור דורשת שאיפה רצינית של המשקיעים, כאלו המבקשים להשיג ביצועים טובים ואינם מתפשרים על הצלחות בינוניות.  לכן משקיעים המעוניינים לעלות על אפשרויות השקעה מסורתיות כגון קרנות נאמנות או קרנות אינדקס צריכים לשקול קרנות גידור. האסטרטגיות בהן נוקטות קרנות גידור נועדו לספק תשואות גבוהות יותר, במיוחד במהלך מיתון בשוק.

קרנות גידור יכולות לספק הטבות גיוון על ידי מתן חשיפה למגוון רחב של סוגי נכסים ואסטרטגיות השקעה. משקיעים שרוצים להפחית את סיכון התיק הכולל שלהם ולהגדיל את הפוטנציאל שלהם לתשואות לא מתואמות עשויים למצוא בקרנות גידור כתוספת חשובה לתמהיל ההשקעות שלהם.

קרנות גידור רבות דורשות השקעה מינימלית גבוהה יותר בהשוואה לקרנות מסורתיות. משקיעים שיש להם מספיק הון כדי לעמוד בדרישות הללו יכולים לנצל את ההזדמנויות שמציעות קרנות גידור.