קרן ההשקעות האלטרנטיביות – מה זה ואיך בוחרים נכון?

סוגי הקרנות בקצה המזלג

הספקטרום של קרנות השקעה אלטרנטיביות מקיף מגוון של אפשרויות, כל אחת מספקת אסטרטגיות שונות ואופי סיכון אחר. קרנות פרייבט אקוויטי כוללות השקעה בחברות בבעלות פרטית, לרוב תוך התמקדות בצמיחה ורווחיות. קרנות נדל"ן מאפשרות למשקיעים להשתתף במיזמי נדל"ן ללא בעלות ישירה. קרנות גידור, בינתיים, מאמצות אסטרטגיות שונות כדי לייצר תשואות, כולל פוזיציות לונג שורט ומסחר בנגזרים.

תנאי סף וגילוי נאות

בקרנות השקעה אלטרנטיביות שונות עשויות להיות תנאי סף שעל המשקיעים לעמוד בהם כדי להשתתף. חלק מהקרנות דורשות מהמשקיעים להעפיל כמשקיעים כשירים או מקצועיים בהתבסס על שווי נקי או הכנסה. הבנת התנאים הללו היא חשובה ביותר, מכיוון שהם יכולים להשפיע על זכאות המשתתפים להשקיע בקרנות השונות.

ביצוע בדיקת נאותות יסודית הוא חיוני לפני התחייבות לקרן השקעות. בדוק את הביצועים ההיסטוריים של הקרן, את הניסיון של צוות הניהול שלה ואת אסטרטגיית ההשקעה שלה. הבן את הרקורד של הקרן בתנאי שוק שונים כדי לאמוד את חוסנה.

בחירה של קרן השקעות אלטרנטיביות

בחירת הקרן הנכונה מתחילה בהתאמת יעדי ההשקעה וסובלנות הסיכון שלך לאסטרטגיה של הקרן. אם אתה מחפש הכנסה קבועה והערכה פוטנציאלית של נכס, קרן נדל"ן עשויה להתאים. מצד שני, אם אתה מוכן לנווט בסיכון גבוה יותר לתשואה פוטנציאלית גדולה יותר, הון סיכון או קרן גידור עשויים להיות מפתה.

כל קרן השקעות אלטרנטיבית מביאה לשולחן מערכת היתרונות שלה. קרנות נדל"ן, למשל, מציעות נכסים מוחשיים עם פוטנציאל להכנסה משכר דירה ולשבח נכסים. קרנות הון סיכון מספקות הזדמנות להשקיע בסטרטאפים עם פוטנציאל צמיחה אקספוננציאלי. קרנות גידור מציגות אסטרטגיות שיכולות לשגשג הן בשווקים השוורים והן בשווקים הדוביים.

איך לבחור נכון

בחירה של קרן השקעות אלטרנטיביות נעה על פני מגוון של תחומים, שאת מרביתם יש לקחת בחשבון לפני בחירה של השקעה חכמה. החל מהערכת סיכון ותשואה, כאשר כל קרן מציעה את צפי הסיכון והתשואה השנתית שלה. היא ממשיכה לעבר ביצועיים היסטוריים של הקרן, אשר יוכלו לספק תובנות בנוגע להתנהלות הקרן ולאסטרטגיות ההשקעה שלה. והיא ממשיכה אל תחום העמלות אשר יכול להוות נדבך משמעותי בעת בחירה של קרן השקעות, בין אם מדובר בדמי ביצוע, דמי ניהול ועד לדיבידנדים המתחלקים בין מנהלי הקרן.